Biztosított átszállás

Biztositott atszallas

Miért egyedülálló Magyarországon a Tickair? A Tickair Utazási Iroda Magyarországon előremutató szolgáltatást vezetett be 2013. január 1-től: a Biztosított Átszállás szolgáltatást!

Amikor valaki fapados légitársaságok járataival utazik, és átszállással tervezi az utazását, akkor minden esetben az utas vállalja a kockázatot arra az esetre, ha a járata késne, és emiatt lekési a csatlakozó járatát! A fapados járatoknál a légitársaságok nem írják át a jegyet a következő járatra, még akkor sem, ha a légitársaság hibájából történt a késés. Ezekben a helyzetekben az utasnak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, akár fejenként 80-100.000 Ft-os költséget is jelenthet az új jegy megvásárlása a következő járatra!

Amennyiben nálunk foglalja utazását, úgy egyedülálló módon hozzáadhatja foglalásához a Biztosított Átszállás szolgáltatásunkat! Ha igényli ezt a szolgáltatást, úgy mi vállaljuk a késésekből eredő kockázatot! Ha bármilyen okból késik első járata, és emiatt lekési a következő járatot, akkor mi álljuk a következő járatra szóló jegy költségeit, és segítséget nyújtunk a szállás lefoglalásában is, ha erre szükség van! Így Önnek nem kell idegeskednie a járatkésések miatt, mert velünk nyugodtan utazhat!

A Biztosított Átszállás szolgáltatás díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra, melyet a foglaláskor, vagy legkésőbb az indulás előtti napig opcionálisan hozzáadhat repülőjegyéhez!

 

Gyakran Ismételt Kérdések: 

 

Miért érdemes igényelnem a Biztosított Átszállás szolgáltatást?
A fapados légitársaságok járatainál egy esetleges járatkésés esetén, ha valami miatt nem éri el a csatlakozó járatot, akkor a légitársaságok nem teszik át automatikusan a jegyet, hanem a helyszínen új jegyet kell vásárolni. A Biztosított Átszállás szolgáltatás megvásárlása esetén ezt a kockázatot mi vállaljuk, hiszen mi álljuk az új repülőjegy megvásárlását, függetlenül attól, hogy miért késett az első járat!
 
Mennyi esély van rá, hogy lekéssem a csatlakozást? 
Átlagosan a repülőjáratok 95%-a időben érkezik meg, vagy maximum 1 órát késik. Tehát kb 5% esély van arra, hogy a járata egy óránál többet késsen, és ebben az esetben már kockázatosak lehetnek a rövid átszállások. 
 
Kötelező hozzáadni a Biztosított Átszállás szolgáltatást a foglalásomhoz?
Nem, nem kötelező. Ebben az esetben viszont a járatkésésekből eredő károkért a Tickair Utazási Iroda semmilyen felelősséget nem vállal. Természetesen ilyen esetben is segítünk az új jegy megvásárlásában és tanácsadásban, de az új repülőjegy árát az utasnak kell állnia. 
 
Meddig adhatom hozzá a szolgáltatást a foglalásomhoz?
Legkésőbb az indulást megelőző napig kell eldöntenie, hogy igényli-e a szolgáltatást. Az indulás napján már nem lehetséges a szolgáltatás megvásárlása. 
 
Van-e valamilyen teendőm, ha nem kérem a szolgáltatást?
Nem, ebben az esetben nincs teendője. 
 

Mit kell tennem, ha szeretném hozzáadni a foglalásomhoz?

A szolgáltatás ára 4.990 Ft/fő, és a hozzáadáshoz nem kell mást tennie, mint bankkártyával, vagy banki átutalással kifizetnie az árát az alábbi módok valamelyikével:
 
1. Bankkártyás fizetés: www.tickair.hu/fizetes
2. Banki átutalás: 
  • 1. Lehetőség:
  • Bank: CIB Bank
  • Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
  • Bankszámlaszám: 10701214-69026423-51100005
  • IBAN: HU67-1070-1214-6902-6423-5110-0005
  • SWIFT: CIBHHUHB
  • 2. Lehetőség:
  • Bank: OTP Bank
  • Bankszámla tulajdonosa: TICKAIR ÜGYNÖKSÉG KFT.
  • Bankszámlaszám: 11731087-29901986-00000000
  • IBAN: HU91-1173-1087-2990-1986-0000-0000
  • SWIFT: OTPVHUHB
 
A megjegyzés rovatba elegendő az utas nevét, vagy a Megrendelő azonosítót beírni. 

Foglalja nálunk repülőjegyét vagy utazását, és igényelje hozzá a Biztosított átszállás szolgáltatást!

 

A Biztosított Átszállás szolgáltatás feltételei

  • A szolgáltatás csak a Tickair Ügynökség által lefoglalt jegyek esetében érvényes!
  • A Biztosított átszállás csak abban az esetben érvényes, ha megvásárolja ezt a szolgáltatást, melynek díja 4.990 Ft utasonként oda-vissza útra!
  • A kármentesítés csak olyan helyzetekre vonatkozik, amikor a második járatot az első járat késése miatt nem lehetett elérni. Nem vonatkozik arra az esetre, ha a járat lekésése az utas hibájából történt.
  • A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetre, ha az útitervben szereplő első járat lett lekésve bármilyen ok miatt.
  • A Tickair abban az esetben kármentesíti az utasokat, ha az első járat érkezése után kevesebb mint 60 perc állt az utas rendelkezésére a második járat indulási időpontjáig.
  • A Tickair a járatok indulás és érkezési időpontjait a globális járatfigyelő rendszerek, valamint a légitársaságok adatbázisai alapján határozza meg.
  • A kármentesítés a repülőjegy átfoglalásának díjára vonatkozik. Nem vonatkozik a helyszínen felmerülő egyéb költségekre (pl. étkezés, szállás, taxi).
  • A Biztosított átszállás szolgáltatás feltétele, hogy az utas rendelkezzen olyan mobiltelefonnal, amit külföldön is tud használni. Ha az utasnál nincs telefon, akkor nem tudjuk felvenni vele a kapcsolatot, így nem tudunk segítséget nyújtani!
  • A 4 órán belül induló járatok esetében csak a repülőtéren lehetséges a jegyek módosítása, vagy új jegy vásárlása. Ebben az esetben az utasnak kell kifizetnie a jegy vagy a módosítás árát, és a hazatérést követően a Tickair bizonylat ellenében átutalással kármentesíti az utasokat!
  • A kármentesítés nem vonatkozik olyan esetekre, amikor az utasok a járat indulása előtt legalább 14 nappal értesítve vannak a menetrendváltozásról. Ezekben az esetekben az utasoknak kell viselniük a módosítással járó kellemetlenségeket.
  • A kármentesítés maximális összege 100.000 Ft utasonként.

 

Utazzon Tickair nyugalommal!