Főoldal » Utazási ajánlataink » Lanzarote » Blue Sea C. Teguise Beach **

Fürdőszoba
Blue Sea Costa Teguise Beach **
Blue Sea Costa Teguise Beach ** - Pool Bár

repülőjegy, minden adóval és illetékkel

szállás 8 nap / 7 éjszakára

All Inclusive ellátás

néhány méterre a strandtól

ingyenes WIFI a recepció területén

kitűnő ár-érték arány

Akciós ár: 159 990 Ft/fő

Tovább az időpontokhoz

A Blue Sea Apartamentos Costa Teguise Beach** ideális választás egy pihentető lanzarotei nyaraláshoz akár családokról, akár párokról legyen szó!

A Jablillo strand aranyszínű homokos partja egy rövid sétával könnyedén elérhető, és a Cucharas strand is csupán 600 m-re van a szálláshelytől, a repülőtér pedig 20 perces autóútra.

Egy szabadtéri felnőtt-, és egy gyermekmedence, napozóterasszal és bárral várja a pihenni és felfrissülni vágyókat. Az apartmankomplexum teniszpályáknak is otthont ad, ami a sport kedvelőinek kedvez. Autó és kerékpár kölcsönzési lehetőség is van.

Minden apartmanhoz bútorozott terasz, valamint konyha és saját fürdőszoba tartozik. A TV és a széf felár ellenében vehető igénybe. A recepció 24 órás, melynek területén a wifi díjmentes. Egy ingyenes, nyilvános parkoló is a vendégek rendelkezésére áll.

Szállás pontszáma

(7.2)

Tickair értékelés

Ha már járt ebben a hotelben, kérjük, értékelje a hotel szolgáltatásait egy 1-től 10-ig terjedő skálán, ahol az 1-es a legrosszabb, a 10-es pedig a legjobb pontszám! Előre is köszönjük értékelését!

Utasaink tapasztalatai:

Timár Mihály
2017-10-18 13:08:05
Értékelés:
Nagyszerú élményekben volt részünk. A szálláshelyünkön éppen nem volt üres szoba, így át kellett mennünk egy másik hotelba, és másnap délelőtt vissza,,de ez sem volt kellemetlen, legalább láttunk más hotelt is. A mi appartmanunk teljesen rendben volt (nem osztályon felül)i, abszolút megfelelő, tágas, erkéllyel a medence felé. Az étterem is jó volt, nem végtelen választékkel de finom jó ételekkel, gyümölccsel,italokkal. A tenger (óceán) a kert végében volt, pompás sétánnyal. A programok szintén jók (mi a szigetkörön, a tengeralattjáón és a Graciosa kiránduláson vettünk részt, nagyszerú élményekkel. Barbara, a kinti szervezőnk jó munkát végzett, sokat megtudtunk a szigetről. Egyetlen negatív \"élmény\", hogy az utolsó napon 11-kor el kellett hagyni a szállást és nem élvezhettük az oll incl.fogyasztást, holott 7 napra fizettünk. Délután fél 4-ig kellett eltöltenünk így a napot.. Az appartmannban a TV-ért fizetni kellett volna, amivel még máshol nem találkoztam. Köszönjük mégegyszer a jó és figyelmes szervezést, remélhetőleg még fogunk Önökkel utazni.
Károly - Budapest
2017-10-13 17:13:44
Értékelés:
Elégedettek voltunk az utazásunkkal. A szállás is teljesen megfelelt, persze az látszik, hogy nem a legmodernebb hotelről van szó. All inclusive ellátásra fizettünk be, de sajnos nem tudtuk teljes mértékben kihasználni. A távozás napján már nem lehetett ebédelnünk, illetve kirándulások miatt három ebédről is kimaradtunk. Ezen kívül minden rendben volt!
Károly
2017-08-08 11:30:33
Értékelés:
Teljesen meg voltunk elégedve. Az ételek is és az apartmanok is rendben voltak. Azzal valóban egyetértek, hogy a szállás bizonyos részei már felújításra szorulnak, de ezt leszámítva nagyon jól éreztük magunkat!
Gábor - Miskolc
2017-07-19 15:06:40
Értékelés:
Ár-érték arányban nagyon meg vagyunk elégedve a Blue Sea-vel. Az ételek is jók voltak, pedig elég válogatós vagyok! Persze nem luxus színvonalat vártunk el a helytől. De amire kellett, arra tökéletes volt!
Gombkötő Jánosné
2017-04-07 10:12:55
Értékelés:
Mindennel meg voltunk elégedve! Tiszták voltak az apartmanok, az étel pedig bőséges volt!
Zoli
2017-02-24 11:37:09
Értékelés:
Nem egy extra hely, de jó helyen van, a célnak megfelel.

Írd le te is véleményed!

Egy kis türelmet...

Ez a sziget talán a legkülönlegesebb a Kanári-szigetek közül, nem véletlenül volt az európai arisztokrácia kedvelt üdülőhelye! Itt található a legtöbb vulkán, emiatt nagyon sajátos a sziget domborzata. Lanzarotén sétálva azt érezheti, mintha nem is a Földön járna, hanem egy kietlen bolygón, ahol mindjárt kitör a következő vulkán. Az időjárás hirtelen változása, a páratlan fényhatások és a lenyűgöző naplementék igazán egyedivé varázsolják ezt a helyet. Emellett pedig minden megtalálható, ami egy nyaraláshoz szükséges: jó idő, nagyszerű strandok, remek éttermek. Megcsodálhat egészen egyedi szőlőültetvényeket is, melyek nem véletlenül a világörökség részei.

A szigetről bővebben:

Lanzarote útikalauz

Lanzarote úti beszámoló

Kiknek ajánljuk?

• akik szívesen megsütik a saját készítésű vulkáni szendvicsüket a magma melegével
  • akik nem szeretik a nagy tömeget
  • akik szeretnek különleges technikával készült borokat kortyolgatni
  • akik szeretnek sétálni a szabadban, a természetben
  • akik szeretik a természetes módon kialakult strandokat